Ege Üniversitesi Bisiklet Festivali (2.Gün)

17.05.2008

Merhaba Arkadaşlar,
İkinci günün fotoğrafları ile birlikteyiz. Sabahın ilk ışıkları arkadaşlar yeni yeni uyanıyorlar. Ankara ve Antalya grubu bugün aramıza katılacak.

Çadırlarımız toplamaya koyuluyoruz. Hava yine çok sıcak.

Yeni uyanan arkadaşlar,

Çadırları topladıktan sonra kahvaltının hazırlık aşamasında dönüş için biletimizi almak için Enes ben ve Ozan otobüs yazıhanelerine gidiyoruz. Döndüğümüzde herkes kahvaltısını yapmaya başlamış ve Ankara grubuda gelmişti.
Kahvaltının ardından eşyalarımızı kamyonete yüklüyoruz.

Yola çıkıyoruz nihayetinde. İlk mola, alışveriş için Kipa’ya uğruyoruz. Su takviyesi ve çikolata takviyesi yapıyoruz.
İkinci mola ise WC için bir petrol istasyonu.

Belkahve geçidini yavaş yavaş tırmanmaya başladık.

Belkahve rampasında bir dinlenme molası. Sıcaktan yanan arkadaşaların serinleme görüntüleri.

Zirve mutluluğu. Çok zorlu olmasa da terletmeye yetiyor.

Arkadaşlar ile muhabbet ede ede yola devam ediyoruz. Bir süre sonra lastiğim patlıyor ve kankam Serkan ile kısa sürede tamir ediyoruz. Grup Sütçüler kasabasında mola vermişler. Çok geçmeden yetişiyoruz.
Bunlarda Sütçüler’li çocuklar.

Sütçüler’den sonra düz yolda ilerliyoruz. Ortalamamız 20 ila 25 arasında değişiyor.

Manisa il sınırına geliyoruz. Eskortlarımız devir teslim yapıyor.

Burada sadece bisikletim olduğuna aldanmayın. Bisiklet ordusu hemen arkamda.

Yine bir mola. Bu defa Dut ağacına hücum ediyoruz. Taze taze dutları dalından yerken, dinleniyoruzda tabi.
Gideceğimiz yol aşağıda ki gibi bir iniş bir çıkış.

Grup gölgeye geçmiş dinleniyor.

Murat, Kevser ve Derya…

Ahmetli’de ki kampa alanımıza varıyoruz. Herkes çadır kumak için yer seçtikten sonra kefy yapma zamanı geliyor. Bazıları salıncakta vakit geçirirken bazıları da ortalıkta dolaşıyor.

Demir atlarımız dinlenmeye çekilmişler. Düştükleri yerde kalmışlar.

Çadırlarımız yan yana kurduk. Çok güzel bir kamp alanı. Yanıbaşımızda küçük bir dere akıyor.

Murat kardeşim salıncakta bana böyle poz veriyor.

Arkadaşlar eğlenmeye devam ediyorlar. Bende onların fotoğrafını çekerek eğleniyorum.

Dere kenarına kurulmuş çadırlar. Şu güzelliğe bakarmısınız? Doğa ile iç içe…

Son karemizde akşam yemeğinde. Ardından fotoğraf çekmeye fırsatım olmadı. Biraz hareketli bir gece geçirdik.

Ege Üniversitesi Bisiklet Festivali (1.Gün)

Ege Üniversitesi Bisiklet Festivali (3.Gün)

Ege Üniversitesi Bisiklet Festivali (4. ve Son Gün)