Rüzgar…

16 Ağustos 2007 Lüleburgaz – Tekirdağ

Gün geçtikçe tembelleşiyorum gibi, tur bitiyor ondan olsa gerek. Turumun son günlerini yaşıyoruz. 7:30’da anca kalkıyorum yataktan. Necati abim ile sabah sabah hatıra fotoğrafı çekiliyoruz. Gözlerime baksanıza, uykudan uyanmış mahmur. 🙂

Kahvaltıya Cahit hocamlara davetliyiz, o nedenle kalkıp toplanıyoruz ve oraya hareket ediyoruz. Cahit Hocam bizi kapıda karşılıyor ve bisikletlerimizi uygun bir yere koyuyoruz ve eve çıkıyoruz. Evin balkonunda mis gibi donatılmış  kahvaltı masamıza oturuyoruz. Karnımızı bir güzel doyuruyoruz. Bu güzel kahvaltı beni epey idare edecek gibi. 🙂

Artık ayrılma vakti geliyor, sevgili Cahit Hocama teşekkür ederek saat 9:35’te yola koyuluyoruz. Lüleburgaz çıkışına 10 dakika sonra ulaşıyoruz.

İnişli çıkışlı yollar bu trakyanın kaderi herhalde. Ne düz, ne de rampalı. Böyle çok güzel bir hal almış. Necati Abimi gelirken yakalıyorum.

Muratlı’ya 14 km yolumuz var ve hızla ilerliyoruz.

Saat 11:07 itibarı ile artık Tekirdağ il sınırlarına giriyoruz. Aynı zamanda turumun 46.şehrini görmüş olacağım. 96 gündür yoldayım ve 46. şehre ulaştım. Bunların hepsini kendi gücüm ile yapmış olmanın verdiği mutluluk çok güzel.

Güneye döndükten sonra artık rüzgar bizi iteklemeye başlıyor ve hızımız iyice yükseliyor. Keyifle ilerliyoruz günebakan tarlaları eşliğinde.

Muratlı’ya ulaşmak zor olmuyor ve girişte hatıra fotoğrafı çekiliyorum. Saatimiz 11:33’ü gösteriyor.

Muratlı merkezde bir markete girip biraz alışveriş yapıyoruz. Atıştırmalık birşeyler iyi oluyor yolda giderken.

Muratlı çıkışında ki tabelada Tekirdağ’a 19 km kaldığını gösteriyor. Rüzgarda yardımcımız olduğu için rahatça ilerliyoruz.

Biraz ilerledikten sonra mola veriyoruz ve biraz dinleniyoruz. Necati Abim yaşı itibarı ile harika bisiklet kullanıyor. Ama fazla da yormak istemiyorum. Bana eşlik ediyor olması çok güzel bir şey benim için. Keyifle ilerliyoruz.

Artık Tekirdağ’a ulaştık sayılırız, son 3 km yolumuz kaldı.

Tekirdağ girişindeyiz bugününde sonuna yaklaşıyoruz. Muhteşem günün son demleri. Saatimiz 13:41’i gösteriyor ve 58.km’de ulaşıyoruz Tekirdağ girişine.

Buradan sonra rotamız belli. 🙂 Kalacak yer ayarlamak. İlk olarak hemen öğretmenevine gidiyoruz ve odamıza yerleşiyoruz. Tabi bu arada İstanbul’dan yola çıkan Süleyman Şatır abim ve Kemal tecimen abimide bekliyoruz. Bugün hep birlikte burada kalacağız ve yarın yine hep birlikte devam edeceğiz yola. Süper bir haber bu. Onları beklerken bizde öğle yemeğimizi yiyoruz. Sonrasında ise dinlenmek için odamıza çıkıyoruz.

Saat 16:30’da Süleyman Abi ve Kemal Abi geliyor. Onlarda odalarına yerleşiyorlar. Sonrasında ise hep birlikte dışarıya çıkıyoruz. Tekirdağ’ı gezmeye başlıyoruz. Burada yaşayan arkadaşımız İslam ile haberleşiyoruz ve o da çok geçmeden aramıza katılıyor.

Karnımız acıktı gibi, eee buraya gelip Tekirdağ Köftesi yemeden dönmeyiz değil mi. Kendimizi bir lokantaya atıyoruz ve karnımızı Tekirdağ Köftesi ile doyuruyoruz.

Sahildeyiz ve martıları izliyoruz. Dalgalar epey hırçın…

Sahilde çay bahçesinde oturmuş muhabbet ediyoruz. Süleyman Abim ile hasret gideriyoruz. İnebolu-Kastamonu etabını birlikte geçmiştik. O günü sonrasını konuşuyoruz biraz. Ne gündü ama demekten kendimizi alamıyoruz. Bir günde 3 geçit birden geçmiştik. Bu son rampa, bu son tepe diye diye ne kadar rampa çıktık sayısını hatırlamıyorum. 🙂

Sevgili Süleyman Şatır Abim… Ruhun şad olsun… Her daim seni anıyorum, anacağım… İyi ki tanıdım seni. 🙁 Her aklıma geldiğinde bir tebessüm ile sonlanıyorum…

Tekirdağ gezisinin ardından internet kafeye gidip blogumu güncelliyorum ve sonrasın da öğretmenevinde ki odama dönüyorum. Yarın sabah İslam’da bize bir süre eşlik edecek. Fazla gecikmeden uykuya geçiyoruz…

Yol Bilgileri

Lüleburgaz – Tekirdağ arası 60 km dolaylarında ve yol inişli çıkışlı. Son km.ler ise Tekirdağ’a güzel bir iniş ile sonlanıyor. Yol üzerinde bulunan tek ilçe ise Muratlı, onun dışında bir çok köyden geçiyorsunuz. Sıkılmadan pedal çevirebileceğiniz bir rota…

Gün Toplam Km: 62,44 | Ort. Hız: 16,4 | Max. Hız: 46,7 | Bisiklet Kullanma Süresi: 03:47:16

Tur Toplam Km: 7352,66

96.Gün Harita ve Yükselti Tablosu (Lüleburgaz-Tekirdağ); Haritayı büyütmek için lütfen üzerine tıklayınız?

Sevgi ve Saygılarımla…

This entry was posted on Cuma, Mart 11th, 2011 at 20:27.
Kategori: Pedalla Türkiye.

Bir Yorum,

  1. semihoca

    evet yaş 67…helal olsun….valla hayranlıkla takdir ettim….tşk.ler

Yorum Yaz “Pedalla Türkiye 96.Gün ( Lüleburgaz – Tekirdağ )”

Serkan TAŞDELEN | pedalla.com | .net | .org | serkantasdelen.com.tr | Tüm hakkı saklıdır | 2014