Çanakkale Geçilmez Bisiklet Turu 3.Gün (Bafa Gölü-Kuşadası)

13 Mart 2009

Yeni bir güne muhteşem manzara ile uyanıyoruz. Bafa gölünün muhteşem manzarası ve sessizliği güne iyi başlamak için çok büyük bir neden. Hava biraz açık ama yağmur yağar mı bilmiyorum. Vakit kaybetmiyoruz her zaman ki gibi ve çadırları toplamaya başlıyoruz.

Birkaç Bafa Gölü manzarasını çektikten sonra yola çıkıyoruz.

İnişli çıkışlı yolda ilerliyoruz. Her yer yemyeşil, baharın habercisi çiçekler açmış.

Söke’ye 44 km yolumuz kaldı. Söke’de Orhan ile buluşacağız…

Bafa Gölü manzaralarına devam…

Dalgalı yollarda seyrediyoruz…

Kahvaltıyı Didim kavşağında çorba içerek yapıyoruz. Söke ovası boylu boyunda uzanmış bizi bekliyor. Bisikletçiler için en sıkıcı yollardan biriside cetvel ile çizilmiş kadar düz yollardır.

Hala Söke Ovası,

Bitmek bilmeyen Söke Ovası…

Söke Ovasını sıkılarak bitiriyoruz. Söke’de bizi Ankara’dan Serkan Rebiş karşılıyor. Birlikte evine gidiyoruz.

Orhan’ı Söke’de bekliyoruz. Serkan ile biraz muhabbet ettikten sonra Orhan arıyor ve otogara gidip alıyoruz. Artık tura üç kişi devam edeceğiz.

Tekrar Serkan’lara gidiyoruz. Bize yemek için balık yapıyor. Yemeğimiz olana kadar yine muhabbete devam ediyoruz. Lezzetli yemeğin ardından Kuşadası’na gitmek için yola çıkıyoruz. Ama öncesinde Söke’de yaşayan bir diğer bisiklet dostumuz olan İrfan Can Abiyi ziyarete gidiyoruz. Birlikte birkaç bardak çay içiyoruz.

Tekrar birlikte olmayı dileyerek izin istiyoruz ve yolumuza koyuluyoruz. Kuşadası rampalarını tırmanıyoruz.

Saat akşamın altısı ve biz Kuşadası’na anca varıyoruz. Hava karardı kararacak.

Kamp kurmak için Serkan Rebiş’in ablasının kampingini tercih ediyoruz. Tabi sezon açılmadığı için kimsecikler yok. Kapının zincirini çözerek kamp alanına giriyoruz. Çadırlarımızı vakit kaybetmeden kuruyoruz. Akşam yemek için bir şeyler almaya çıkıyoruz dışarıya. Birkaç yüz metre ilerideki marketten alışveriş yapıyoruz ve gelip kamp alanında yemeye koyuluyoruz. Çok geçmeden elinde ışıldak ile iki polis geliyor. Siz ne arıyorsunuz burada diye. Hemen kısaca durumu anlatıyoruz ve kimlik kontrolünün ardından polisler gidiyor. Bizde yemeğimizi bitirip çadırlarımıza gidiyoruz…

Gün Toplam: 67.33 Km | Ort.Hız:14.6 | Max.Hız:54.3 | Bisiklet Kullanımı: 04:35:33

3.Gün Harita ve Yükselti Tablosu (Bafa Gölü-Kuşadası); Haritayı büyütmek için lütfen üzerine tıklayınız…

Sevgi ve Saygılarımla…

Turun 4. günü için tıklayınız

Çanakkale Geçilmez Bisiklet Turu 3.Gün (Bafa Gölü-Kuşadası)” üzerine 4 düşünce

• 09 Ağustos 2009, 19:56

Ne kadar güzel fotoğraflar önceden görmüş olmama rağmen seyretmeye doyamıyorum.Teşekkürler paylaşım için.

• 12 Ağustos 2009, 10:43

🙂 İnsan yaptığı bir şeyi başka birinin dilinden okuyunca böyle , sanki o günler o an yaşıyormuş gibi oluyor.

tüm yazılanları okuduktan sona içim bi tuhaf oldu. bafa gölünde yediğimiz o soğanların sonradan verdiği etki 🙂 Çadırımın üzerinde şimşek çaktığında içeride flaş gibi patladığı an. şıp şıp su sesleri. ( çadırın su aldığında çıkardığı ses bu 🙂 ) daha neler neler. sanki hepsi dün gibi….

Anlatımın için , beni tekrar o günlere götürdüğün için teşekkürler Serkan’cım..

• 14 Ağustos 2009, 20:04

Tekrar ben bütün gezi resimlerine büyük bir zevk ile bakıyor ve yorumlarını okuyorum her gezinize yorum yazmak istiyorum bir sakıncası yok ise şunuda bilmenizi isterimki bu turlara ve gezilere katılmak çok istiyorum YORUMLARIM YAYINLANDIĞI İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

• 14 Ağustos 2009, 21:02

Ve ben Çanakkale^de sabırsızlık içinde bekliyordum sizleri. Akşam üzerleri telefonlaşıyor tur gelişmelerini alıyordum hayırlısıyla gelebilmeniz için dua ederek…