Gökova Pedallarımın Altında – 2 (2.Gün)

26 Ekim 2008

Turumuzun 2.gününde erkenden ayaktayız. Bugün yolumuz çok uzun ve zorlu olduğu için erkenden yol almak istiyoruz. Bugün mazı rampası bizi bir hayli oyalayacak. Çadırlarımızı toplarken gözüme yansıyan gün doğumu kareyi sizler için çeşitli şekillerde fotoğraflıyorum.

Enes ile güneş tutma çalışmamız…

Funda ile çalışmamız…

Çadırlarımız topladıktan ve fotoğraflarımızı çektikten sonra kahvaltı zamanı.

Ardından yola koyuluyoruz. Çökertme’ye kadar düz yolda pedallıyoruz. Ardından Mazı rampasının başlangıcında toplanıyoruz.

Mazı rampası bizi bir hayli oyalıyor. Ardından köy kahvesinde dinlenirken soda ve çaylarımızı içiyoruz.

Karayollarında en sevdiğim tabelalardan birisi. 🙂 %10 eğime sahip bir iniş…

Bu noktadan sonra geçen yıl yanan orman alanına ağaç dikmek için mola veriyoruz. Burada çok üzücü bir haberle yıkılıyorum. Sevgili Abim Ahmet Mumcu bir kaza geçirmiş. Olayın şoku ile uzun bir süre kendime gelemiyorum. Üzüntümü ifade etmemin bir yolu yok. Ardından telefon görüşmeleri sonunda durumunun iyi olduğunu öğrenince içim biraz rahatlıyor ve ağaç dikimine geçiyoruz.

Diğer ekip arkadaşlarım ağaç dikimini yaparken…

Ağaç dikiminin ardından yolumuza devam ediyoruz ve Mumcular’a bütün ekip birlikte giriyoruz. Öğle yemeğini Mumcular belediyesinin sponsorluğunda yiyoruz.

Öğle yemeğimizi afiyetle yedikten sonra Bodrum’a doğru yola çıkıyoruz. Bir rampamız daha var. Uzun süre düz yolda seyrediyoruz.

Aşağıdaki yolda gelen bisikletçi arkadaşlarımızı görüyoruz.

Biraz daha yakından bakacak olursak;

Zirvede yine diğer arkadaşları bekliyoruz. Toplandıktan sonra kontrollü bir şekilde inişe geçiyoruz.

İnişin ardından düz yolda rüzgâra karşı ilerliyoruz. Arkadan siren ile gelen ambulansı duyunca yine içime bir korku düşüyor ve yaklaştığında ön koltukta oturanın Gökhan olduğunu görünce başımdan kaynar sular dökülüyor. Gökhan’ın arkadaşının düştüğü haberi çok geçmeden kulağıma geliyor. Ama bir süre sonra telefon görüşmesinde durumunun iyi olduğunu öğreniyorum ve günün ikinci şokunuda atlatıyorum. Bodrum girişinde bütün ekip toplanıyor ve hep birlikte Borum’a giriş yapıyoruz.

Bodrum’a girişimiz biraz geç oluyor ve hemen çadırlarımızı kuruyoruz. Güzel bir duşun ardından yemeğe geçiyoruz.

Zetaş Kamping alanında kalıyoruz bu gece ve akşam yemeğimiz Zetaş Kamping tarafından karşılanıyor. Çok teşekkür ediyoruz. Güzel bir akşam yemeğinin ardından Muğla Bisiklet Topluluğu tarafından çekiliş ile hediyeler dağıtılıyor. Benimde şansıma bir matara çıkıyor. Çok teşekkürler Muğla Bisiklet Topluluğuna…

Organizasyon Katılım Sponsoru;

ERZİNCAN BELEDİYESİ

Sevgi ve Saygılarımla…

Gökova Pedallarımın Altında – 2 (2.Gün)” üzerine 7 düşünce

• 01 Kasım 2008, 11:38
    Permalink

Ama Serkan böyle de olmaz ki,böyle de yapılmaz ki dostum yaaa..
    sen git,gez,eğlen,pedalla.. üstüne üstlük bol bol fotoğraf çek..
    Düşün pınar şimdi nasıl hasetlendi 🙂

Dostum,şaka bir yana pedala kuvvet. Senin ve tüm yol arkadaşlarının yolu açık olsun.
    Erzincan’da doğa sporları adına,bisiklet sporu adına bir ilki başlattın,var gücünle devam diyorum.Çok yol kat ettin hemşo..

• 01 Kasım 2008, 14:35
    Permalink

kardeşim ne diyim. ayağınıza, gönlünüze ve de pedalınıza sağlık. orda olmak varmış. inş seneye bende gelirim. görüşmek üzere.

• 01 Kasım 2008, 19:50

Serkancım
    organizasyona verdiğin katkılar ve bu çooook güzel kareler için sonsuz teşkkürler…
    Dilek Bulut
    GPA 2 organizasyon komitesi
    Muğla Bisiklet Toplluluğu

• 02 Kasım 2008, 15:31
    Permalink

Serkan abi, elimde onlarca fotoğraf olmasına rağmen bakmaya doyamadığım kareler bunlar. Turdayken keşke hiç bitmese dediğimiz anları yaşadık. Kısa zamanda tekrar görüşmek üzere…

Bu arada seni aramızda görmemizi sağlayan Erzncan belediyesine teşekkürler:P

• 02 Kasım 2008, 21:37
    Permalink

Dersler yuzunden son gezilerinizi yakından takip edemiyorum anca bugun bakabıldım. Bu defa zaman zaman endıse yaratan seyler yasamıssınız neyse kı kotu bır sey olmamıs.rahatsızlık gecıren arkadaslara cok cok gecmiş olsun.bu arada fotoğraf kareleriniz yine mükemmel…