MPAL Geleneksel 1.Cumhuriyet Bisiklet Turu

Erzincan Milli Piyango Anadolu Lisesi Geleneksel 1.Cumhuriyet Bisiklet Turu

28 Ekim 2010

Merhaba Sevgili Pedalla.com izleyenleri,

Bu defa farklı bir projeye katılım ile karşınızdayız. Erzincan Milli Piyango Anadolu Lisesi Spor Kulübünün her yıl düzenli olarak yapmaya başladığı, Cumhuriyet Bisiklet Turunun bu yıl birincisini düzenledik. 60 dolaylarında öğrenci ve 10’a yakın öğretmenin katılımı ile gerçekleşen bisiklet turunda, Erzincan-Ekşisu-Erzincan rotası kullanılmıştır.

Daha fazla bir şey yazmadan fotoğraflar eşliğinde turdan bahsedeceğim sizlere.

Okul bahçesinde saat 12:30 ‘da toplanıyoruz. Saat 13:00’e kadar bisikletlerimize plakalarımızı takıyoruz ve tur boyunca giyineceğimiz tişörtleri katılımcı öğrenci ve öğretmenlere dağıtıyoruz.

Bütün hazırlıklar tamamlandıktan sonra tur ekibi olarak okul binası önünde hatıra fotoğrafı çekiliyoruz.

Saat 13:00 gibi yola çıkıyoruz. Mit kavşağına kadar ilerledikten sonra grup olarak Ordu Caddesinde ilerliyoruz. Dörtyol’a kadar düzenli bir şekilde pedal çeviriyoruz. Buradan sonra Erzurum yönüne dönüyoruz. Dörtyol’da basına poz verdikten sonra ilk mola yerimiz olan petrole kadar gidiyoruz. Burada öğrencilerimize çikolata ve meyve suyu dağıtıyoruz.

Tişörtlerimiz aşağıda görüldüğü gibi. Turun ismi yazıyor…

Molanın ardından harekete hazırlanıyoruz. Fazla vakit kaybetmek istemiyoruz.

Tekrar yoldayız, eksort aracımız sayesinde güvenli bir yolculuk geçiriyoruz. Geçtiğimiz yolda trafik durduruluyor ve rahatlıkla yol alıyoruz.

Akyazı Belediyesi içinden geçiyoruz. Eskortumuz önümüzde, biz arkada pedal çeviriyoruz.

Sağlık ekibimizde bir an olsun bizleri yalnız bırakmadılar.

Ekşisu’ya tüm hızla devam ediyoruz. Arada küçük kazalar oluyor, ama hiç biride yaralanmalara yol açmıyor.

Çok geçmeden Ekşisu’ya varıyoruz. Hemen bisikletlerimizi uygun olan yerlere park ediyoruz. Biraz dinlendikten sonra yemek için sıraya geçiliyor ve herkes yemeğini alıyoruz. Menümüz ise pide, ayran. 🙂

Yemek sırasında öğrenci ve öğretmen arkadaşlarımızdan manzaralar…

Bisikletlerimizden toplu bir fotoğraf…

Problem çıkartan bisikletlerimiz için bakım yapılıyor. 🙂

Öğretmen arkadaşlarımızdan bir kare…

Bu güzellikler arasında olmak çok güzel. Bir yanımızda değirmen, bir yanımızda yeşillik…

Arkadaşlarımız yeşillikler üzerinde dinlenmenin ve pidenin tadını çıkartıyorlar.

Bisikletlerimizden bir kare daha… 🙂 Hepimizin bisikletinde plaklarımız asılı.

Bir grup genç ile bisikletler hakkında muhabbet ediyoruz. Bisiklet sporundan ve bisikletten bahsediyorum. 🙂

Buradan sonra fotoğraf makinesi ile Semih Hoca çekimlere başlıyor.

Bisiklet konuşmaya devam. 🙂

Sevgili Serkan Paçacı Hocamız. 🙂

Öğrenciler ve Kedi…

Enerjisi bol olan gençler Go-Kart pistinde yarışıyorlar. 🙂

Öğrencilerden toplu bir kare. 🙂

Arkadaşlarla hatıra fotoğrafları…

Bir taraftan onarım çalışmaları devam ediyor. Saat 16:00’da dönüşe geçeceğiz.

Saatimiz 16:00 yaklaşırken toplanıyoruz ve harekete geçiyoruz. Gelişe nazaran, dönüş bizim için biraz daha zor olacak. Hem rampa, hemde yorgunluk faktörleri bizi etkileyecek. O nedenle yavaş yavaş ilerliyoruz.

Buradan sonra makineyi tekrar alıyorum ve önden giderek gurubu tamamen fotoğraflamak istiyorum.

Bütün katılımcı arkadaşları çekme çabasındayım. 🙂

Erzincan’a doğru ilerliyoruz. Şuana kadar herşey yolunda gidiyor.

Bu güzel turdan son karemiz ise aşağıda ki oluyor. Sonrasında Erzincan’a giriş yapıyoruz ve evi yakın olanlar ayrılıyor. Kalanlar ise okula kadar pedal çeviriyorlar.

Turda emeği geçen bütün öğretmen, öğrenci, sponsor, emniyet ve jandarma ekipleri, sağlık ekipleri olmak üzere sonsuz teşekkürlerimizi iletiyoruz.

Kendi adıma çok eğlendiğim bir etkinlik oldu. Bu turda bir kişi bile devamlı bisiklete binme kararı aldıysa, eminim kazandık. 🙂

Bir başka gezide buluşmak dileği ile…

Sevgi ve Saygılarımla…

MPAL Geleneksel 1.Cumhuriyet Bisiklet Turu” üzerine 15 düşünce

• 30 Ekim 2010, 01:07

Üstat Taşdelen,sen olmasan bu kadar güzel olmazdı.Sonsuz teşekkürler sana.Yüreğine, Ayaklarına,Pedalına sağlık…

• 30 Ekim 2010, 18:19

gerçekten çok zevkli ve eğlenceli bir turdu sizinle tanıştığımada çok memnun oldum tekrarını sabırsızlıkla bekliyorum turda emeği geçen tüm hocalarımıza ve size teşekkür edrim
    saygılarımla ….

• 31 Ekim 2010, 10:00

serkan abi devamını bekliyoruz çok harika bi geziydi:D seninle daha büyük geziler yapcaz inş:))))

• 31 Ekim 2010, 20:05

ne gündü ama (: tşkler

• 31 Ekim 2010, 22:39

anlamlı turda emeği gecen herkese teşk.ayaklarınıza sağlık arkadaşlar gercekten cok keyifli bol eğlenceli bir gezi olmuş fotolardan anlamış olduk.

• 31 Ekim 2010, 23:06

gerçekten süperdi…Başta size ve hocalarıma teşekkür ediyorum

• 01 Kasım 2010, 18:19

hayatımda unutamayacağım bi gün yaşadım çok güzeldi çoookkkk eğlendim çoookkkk güldüm 😀 hocalarıma ve arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum inş seneye aynı kadroyla tekrar yaparız turumuzu=)) ona göre kendinize iyi bakın xD

• 01 Kasım 2010, 19:42

harika bi gündü hepinize çok tşk. şükürler olsun hala yasıyorum:) serkan abi ye de çok tşekkürler o olmasa ben hala yoldaydım….:D

• 03 Kasım 2010, 15:45

Fevkalede güzel bi gündü … Geleneksel hale gelmesi dileğiyle…. 🙂

• 03 Kasım 2010, 18:51

harika bi gündü : ) semih hocam bunun tekrarını yapalım : ) serkan abi çok teşekkür ederim herşey için … : ) : )

• 03 Kasım 2010, 19:24

emeği geçen bütün hocalara, müdürümüze ve serkan abiye gerçekten teşekkürler…inşallah bu tur tekrarlanır her sene ve kendi adıma paedallayan bütün ayaklara teşekkürler… 😀

• 04 Kasım 2010, 19:41

semih hocam cok süper(dehşet)bi gündü herşey için cok sağolun tabixd serkan abiyede yardımlarından dolayı cok teşekkürler 🙂

• 13 Kasım 2010, 12:09

serkancığım ellerine sağlık geleneksel hale gelirse seneye 2 günlük filan 1 günlük kamplı tur gibisinden kısa rotalı güzel bir erzincan turu yaparız….

Katılımcıların pedallarına sağlık…

• 16 Kasım 2010, 13:22

süperdi ama problem cıkaranlar olmasaydı daha güzel olurdu . inş. bi daha olur…