Gezgin Pedallar Seyr-i Muğla 5.Gün ( Köyceğiz – Dalyan )

19 Ekim 2011

Turumuzun son gününe uyanıyoruz. Gece çok üşüyoruz ve neredeyse 5:00’den bu yana sürekli hareket halinde kendimi ısıtmaya çalışıyorum. Bu gece benimle birlikte birçok kişi içinde zor oluyor. Bugün artık Dalyan’a giderek turumuzu bitireceğiz. Muhteşem geçen 4 günden sonra 5. günümüzde de bu güzelliklerin devam etmesini istiyoruz sadece.  Uyanıp kahvaltımızı arkadaşlar ile hep beraber yapıyoruz. Kimisi çay yapıyor, kimisi çorba… Domates, peynir, helva ile birlikte çok zengin bir kahvaltı yapıyoruz.

Kahvaltı şöleninden sonra çadırlarımızı topluyoruz ve hareket için bütün arkadaşlarımızın hazırlanmasını ve bize Dalyan’a kadar eşlik edecek olan Köyceğizli bisikletçi arkadaşlarımızı bekliyoruz.

Bu bekleme anında bisikletimin fotoğrafını göl manzarasında çekiyorum.

Asuman Abla, Cihan Abi ve Can Abi ile birlikte Köyceğiz hatırası…

Köyceğiz ekibinden Merih Abide göl kıyısından bize katılmak üzere geliyor.

Köyceğiz Gölü üzerinde gezi tekneleri hareket ettiler, bizde birazdan hareket edeceğiz.

Gölden farklı manzaralar yakalama peşindeyim. 🙂

Artık ekibimiz tamamlandı, hareket etmeden önce topluca Köyceğiz hatırası fotoğrafımızı çekiliyoruz. Muhteşem Gezgin Pedallar buluşmasının son toplu fotoğrafı bu. Bütün harika dostlar bir arada…

Bu harika fotoğrafın ardından yola koyuluyoruz. Köyceğiz Gölü kenarından Hamitköy’ü geçiyoruz ve pedallamaya devam ediyoruz.

Yol üzerinde hiç fotoğraf çekmemişim bunu daha şimdi fark ediyorum. 🙂 o Kadar keyifli vakit geçiriyoruz ki fotoğraf çoğu zaman aklıma bile gelmiyor. Hem ortam güzel, hem yol güzel, hemde hava güzel. Bir turcu daha ne ister ki? 🙂

Sultaniye kaplıcalarına kadar birkaç rampa tırmanıyoruz ve iniyoruz. Sonrasında ulaşıyoruz kaplıcalara ve buraya giriyoruz. Kaplıcaya girmek isteyenler için uzunca bir mola veriyoruz. Tabi hemen arkadaşlar kendilerini çamura atıyorlar.

Ben girmiyorum tabi, böyle şeyleri pek sevmiyorum. Kükürt kokusu beni birazda rahatsız ediyor. O nedenle makinem elimde arkadaşların ve çevrenin fotoğrafını çekiyorum.

Burada uyuklayan köpekcik. Pek sevmem ama böyle güzel uyuyunca dayanamayıp çekiyorum.

Feyyaz kardeşimin kendi el emeği ile yaptığı ve sattığı kolyelerden bir tane de ben alıyorum. Çok teşekkür ederim kardeşim, bunu hak eden kişiye takacağımdan hiç şüphen olmasın. 🙂

Köyceğiz Gölünün ardından Köyceğiz ilçesi…

Sultaniye’de çamur banyosu keyfinden sonra vakit öğleyi buluyor ve durmuşken yemek molamızı da burada veriyoruz. Ben ve birkaç arkadaş barbunya plaki ve ekmek eşliğinde yemeğimizi yiyoruz. Bazı arkadaşlar ise tercihlerini pideden yana yapıyorlar. Karnımızı doyurduktan sonra ise yola çıkıyoruz.

Horozlar köyüne kadar 5-6 km daha pedal çeviriyoruz. Buradan sonra ise tekne ile karşıya geçiyoruz. Gelen arkadaşlar ile bisikletleri tekneye yerleştiriyoruz ve aldığı kadarı ile karşıya geçiyoruz. Ücret ise istediğimiz gibi, bisiklet ile birlikte bir kişi 2,5 TL. 🙂

Karşıya varmak çok kısa sürüyor ve tekneden yavaş yavaş iniyoruz. Artık Dalyan’dayız ve kamp alanımıza doğru hareket edeceğiz. Tabi daha nerede olduğunu bile bilmiyoruz, gidip hep birlikte ayarlayacağız.

Toplanıp hareket ediyoruz ve sorup soruşturup bir kamp alanı buluyoruz. Hemen yetkili arkadaş ile pazarlığa oturuyoruz ve kişi başı 6 TL olmak üzere anlaşıyoruz. Anlaşma sağlandıktan sonra çadırlarımızı kuruyoruz. Bu sırada kedi arkadaşa bizim bisiklet çok sıcak geliyor herhalde. 🙂

Köyceğiz’den buraya kadar bize eşlik eden arkadaşlar artık geri dönmek üzere bizden ayrılıyorlar. Bu güzel eşlik için çok teşekkür ediyoruz kendilerine.

Çadırlarımızı kuruyoruz ve akşam yemeği saatine kadar dinleniyoruz bir süre. Turumuzu kazasız, belasız ve sorunsuz bitirdiğimiz için çok mutluyuz. Bugün burada kalacağız ve Karya bisiklet turuna katılmak üzere Marmaris’e dönecek arkadaşlar ile birlikte yarın Marmaris’e pedal çevireceğiz.

Kamp alanımızın manzarası ise hemen karşı dağda bulunan Kaunos Kaya Mezarları…

Bir süre dinlendikten sonra birkaç arkadaşla birlikte merkeze gezmeye gidiyoruz. Biraz dolaştıktan sonra akşam yemeği için alışveriş yapıyoruz. Sonra kamp alanına dönüp yemek masamızı kuruyoruz ve bir güzel karnımızı doyuruyoruz.

Gezgin Pedallar Seyr-i Muğla buluşmamızın kapanış fotoğrafı bu oluyor bir anlamda. 🙂

Bu güzel günün akşamıda aynı güzellikte oluyor. Kaunos kaya mezarlarının hemen karşısında oturmuş, biralarımızı açmış muhabbet ediyoruz. Arada sırada da hep birlikte türküler, şarkılar söylüyoruz. Aşağıda gördüğünüz manzara karşısında muhteşem vakit geçiriyoruz.

Gezgin Pedallar Seyr-i Muğla buluşmamız bu gecenin sone ermesi ile son buluyor. Geçirdiğimiz 5 günde o kadar çok anı birikiyor ki bunu ancak yaşayanlar biliyor. Ne kadar keyif aldığımızı, ne kadar güldüğümüzü ve ne kadar paylaştığımızı ancak yaşayanlar biliyor.

Bir sonra ki Gezgin Pedallar buluşmasında hep birlikte pedal çevirmek dileği ile…

Gün Toplam Km: 33,42 | Ort. Hız: 15,2 | Max. Hız: 54,1 | Bisiklet Kullanma Süresi: 02:11:26

Tur Toplam Km: 197,85

5.Gün Harita ve Yükselti Tablosu (Köyceğiz – Dalyan); Haritayı büyütmek için lütfen üzerine tıklayınız?

Sevgi ve Saygılarımla…

onceki-gun

Gezgin Pedallar Seyr-i Muğla 5.Gün ( Köyceğiz – Dalyan )” üzerine 3 düşünce

• 03 Kasım 2011, 22:57

çadır olayı…özendim şimdi size…fotolar çok güzel…döktürmüşsün yine taşdelen…

• 03 Kasım 2011, 23:26

Cihan Abicim,
    Her daim mavi… 😉

Semih Hocam,
    Sizinle de şöyle kamplı güzel bir tur yapamadık ya daha ne diyim. 🙂