Merhaba Sevgili Dostlar,

Bisiklet ile uzun turculuğa başlamam ilk olarak bu aşağıdaki tur ile oldu. 17 Mart 2006 tarihinde Erzincan’dan Üzümlü’ye gidip gelmiştim ilk olarak. Şimdi o fotoğraflara baktığımda nereden nereye gelmişiz diyorum. Kendime kâh gülüyorum, kâh ağlıyorum. :) Ne günlermiş heyt be… :)

Bu ilk turumu sizlere o gün anlattığım şekli ile aktarıyorum. Tek bir kelimesine bile dokunmadan. :) Ne yedek malzeme, ne yama takımı, ne tamir kiti, ne suluk, ne de herhangi başka birşey. Hiç birşey yok yanımda. :) Büyük bir CD Çalar, birde sırt çantası… :) Bisikletten hiç söz etmeye gerek bile yok. Bilinçsiz bizlere, para kazanmak için sattıkları insan düşmanı bu çift yaylı bisikletlerden bahsetmek istemiyorum.

16 Mart 2006

Arkadaşlar 17.03.2006 günü yani yarın kısa bi tur düzenleyeceğim. Tek başıma yaklaşık 45-50 Km yol katedicem. Tabi Allahın izniyle hava şartları iyi olursa. Tüm hazırlıklarımı tamamladım. Gezi fotoğraflarımı sizlerle yarın paylaşabilirim.

Sevgiler…

Güzergâh: Erzincan, Akyazı, Saztepe, Üzümlü, Çadırtepe, Geyikli, Günebakan, Akyazı, Erzincan. Yaklaşık 45-50 Km’dir. Güzargah gidiş dönüştür. Gidiş yolu farklı dönüş yolu farklıdır.

17 Mart 2006

Arkadaşlar kısa turumu tamamladım.
Sabah saat 07:00 de kalkıp sıkı bir kahvaltı yaptım. Daha sonrasında başlangıç yerim olan Petrole vardım. Ayrıca ben bu petrolde çalışıyorum. Ve birazcık alışverişin arkasından (su,çeşitli içecek,biraz gıda maddesi) saat 08:07 de hareket ettim.

Saat 08:22 de Akyazı beldesine vardım.

Daha sonrasında ilk durak yerim olan Altıntepe Tesislerine geldim. Saatim 08:35 i gösteriyodu. Biraz su ihtiyacı,biraz gıda birada dinlenmenin ardından yola koyuldum tekrar.

Sıradaki köyümüz Saztepe. Orayıda 08:48 de geçiyorum.

Ve nihayet 09:07 de üzümlü kavşağındayım. Buraya kadar 17 km geldim.

Üzümlü Nüfus:30300 yazıyodu tabelada. Burası ikinci durak yerimdi. Çünkü önümde 5 km uzanan bir çıkış vardı. ve bir hayli dik.

Buradan Sonra nihayet merkeze vardım. Merkeze vardığımda saatim tam 10:00 du. Üzümlüden Görüntüler.

Bu da Üzümlü’nün Logosu.

Vee dönüş zamanı. Saat 10:30. Önümde 5 Km’lik bi iniş var. Beş km sonunda Ekşisuya dönen yola geliyorum.

Biraz ilerledikten sonra Altıntepe’ye vardık. Saat 10:54. Erzincan’ın tarihinde büyük yeri olan ve Urartulardan kalma bi kale. Ewet burası ALTINTEPE. Yanlız kalenin yukarısına çıkamadım. Yolu kapatmışlar. Çıkmak için Belediyeden izin almanız gerekiyo.

Bir sonraki mola yerim Ekşisu’ya Çadırtepe,Geyiklive Günebakanı geçtikten sonra varıyorum. Saatim 11:16. Biraz soluklanıp birazda o meşhur Ekşisudan içiyorum. Ekşisu bir Maden suyu sodasıdır. Ve Arkada görünende Erzincan Maden Suyu İşletmesi fabrikasıdır.

Yola devam etmeden bi şöyle genel bakım yapıyorum. Bi eksiklik bi aksilik varmı diye. Ama çok şükür bi aksilik yok.

Ve devam ediyorum. Akyazı Belediyesine vardım. Havaalanı,Erzurum,Erzincan kavşağını geçiyorum. Saatim: 11:43

Ve Erzincan’a 3 km kala güzel bi tabelayı size göstermek istedim. Erzincan gerçektende tam bir doğa sporları cenneti.

Tüm arkadaşları beklerim bu cennet Erzincan’a…
Ve göründü Erzincan Tabelası.
ERZİNCAN
NÜFUS:108000
Rakım:1185

Evet Başladığım yere vardım nihayetinde. Saatim tam 12:00.
Tam 4 saat sürdü yolculuğum. Yaklaşık 48 km sürdü. Ben tek başıma inanın çok zevk aldım. Çok güzeldi. Yolda köylülerin selam verişi bi başkaydı. Herkese tavsiyem tek başınıza deneyin mutlaka. Ama kısa parkurlar.
Bir dahaki gezide buluşmak dileğiyle.

Arkadaşlar size parkurumun haritasını göstermek istiyorum. Ok yönleri gittiğim güzergahtır.

Sevgiler…

Bu haritalarda uydu üzerinden yeni hazırladığım o günkü tura ait harita ve yükselti tablosu. :)

Erzincan – Üzümlü – Erzincan Güzergah Haritası

Erzincan – Üzümlü – Erzincan Yükselti Haritası

İlk zamanlarda yaptığım bu turları sizlerle sırası ile paylaşmaya devam edeceğim… :)

This entry was posted on Cuma, Mayıs 18th, 2012 at 22:49.
Kategori: Günübirlik.

2 Yorum,

  1. takip

    ilk aşıyı aldığın gün.

  2. Merhaba,
    Sitenizi yeni keşfettim. Gerçekten güzel hazırlanmış. Bu ilk gezin de biz acemi ve biraz da korkak olanlara cesaret veriyor.
    Yola devam etmen dilekleriyle…

Yorum Yaz “İlk Bisiklet Gezim / Erzincan – Üzümlü – Erzincan”

Serkan TAŞDELEN | pedalla.com | .net | .org | serkantasdelen.com.tr | Tüm hakkı saklıdır | 2013