Gezgin Pedallar Seyr-i Muğla 2.Gün ( Aktur – Marmaris )

16 Ekim 2011

Turumuzun sabahına muhteşem bir şekilde uyanıyoruz. Herkes mutlu ve mesut, kaçta çıkacağımız konusunda kesin bir bilgi yok. Sadece 9:00 olarak belirledik, grup ile hareket etmek isteyenler için. Kalkıp daha çadırlarımızı toplamadan kahvaltı olayını girişiyoruz. Yanımda her zaman olduğu gibi kek vs var ama arkadaşlar sağolsun. Enes bir yandan %100 dana sucuğu yaparken, diğer yandan da Emre Abi hem çay, hemde çorba yapıyor. 🙂 Bende bu arada karnımı doyuruyorum. 🙂 Arkadaşlarımın ellerine sağlık…

Bütün arkadaşlar kahvaltı sırasında. Karnımız doyduktan sonra toplanıp harekete geçeceğiz. Bu sırada hala çadırında uyuyanlar bile var. 🙂

Kahvaltımızı bir güzel yaptıktan sonra çadırlarımızı toplamaya başlıyoruz. Çok kısa süren bu işlemden sonra hep birlikte fotoğraf çekilmek üzere sahile geçiyoruz. Bu kadar dostu bir arada bulmuşuz, ölümsüzleştirmek gerek.

Sevgili Feyyaz dostumun Şili’de ki ailesine bir fotoğrafı… 😉

Artık hazırız ve yola çıkıyoruz. Aktur’u çıkar çıkmaz rampa başlıyor ve herkes kendi temposunda rampayı tırmanmaya başlıyor.

Türkiye’nin turcuları bir arada ve bu muhteşem görüntü ile pedallamaya devam…

D400 karayolunda ilerlemeye devam ediyoruz. İlk rampayı bitirdikten sonra ikinci ve büyük Balıkaşıran rampası başlıyor. Tabi bize ne rampalar dayanır, ne yolar, ne de dağlar… 🙂

Feyyaz kardeşim şarkısını söyleyerek pedalını çeviriyor ve çok mutlu, mutluyuz…

Balıkaşıran rampasında dinlenme noktası olan Soğuksu tesislerinde duruyoruz. Burada çaylarımızı yudumlarken dinleniyoruz da. Çok güzel bir ortam, bütün arkadaşlar tamamlana kadar buradayız. Bu arada bende boş durmuyorum ve fotoğraf çekiyorum. Turumuzun hatırası plakalarımız…

Çay almak için sıramızı bekliyoruz ve sıcacık çaylarımızı keyifle ve tadına vararak yudumluyoruz.

Üç tane mutlu surat… 🙂 Başka birşey söylemeye gerek var mı?

Tabi molada iyice dinlenmiş olarak hareket edeceğiz. Bu sırada bende fazla dinlenmiş olmalıyım ki farklı arayışlar içerisindeyim. Brooks reklam fotoğrafını çekiyorum. 🙂

Molamızın ardından tekrar rampayı tırmanmaya devam ediyoruz. Zirvede buluşup yine hatıra fotoğrafımızı çekileceğiz. Çok geçmeden zirveye varıyoruz ve ekibin toplanmasını bekliyoruz. Bu sırada da boş durmamak için fotoğraf çekiyorum. Bu güzel manzara her zaman çekilmeye değer. Bir yanım Ege, bir yanım Akdeniz…

Birçok fotoğrafta olduğu gibi Enes dostum… 🙂

Enes’in anbean atlama fotoğrafı. 🙂 Aslında sadece en yukarıda olduğunu paylaşacaktım ama bu kombinasyonda çok güzel oldu. 🙂

Arkadaşlarımızın hepsi geliyor ve toplu fotoğraf için sıralanıyoruz ve foto… 🙂

Birde mutluluğun simgesi hoplayıp, zıplamayı yapalım…

Bütün bu fotoğraf çekimlerinden sonra hazırlanıyoruz ve inişe geçiyoruz. Bu iniş çok hızlı oluyor ve düzlüğe geldikten sonra fotoğraf çekmeye devam ediyorum. Gaziantep’ten Yavuz Abi ve Ertan Abi…

Hisarönü’ne kadar herkes kendi aleminde geliyoruz. Burada yemek molası veriyoruz. Aç olan arkadaşlar karınlarını doyururken diğer arkadaşlar ise çaylarını yudumluyorlar.

Bir saatten fazla oyalandığımız bu yerden hareket ediyoruz. Bir süre düz yolda ilerliyoruz ve İçmeler kavşağına geliyoruz. Buradan İçmeler yönüne dönüyoruz. bu yol çok daha sakin ve güzel olduğu için bu rotayı seçiyoruz. Muhteşem coğrafyada ağaçlar arasında pedal çeviriyoruz.

Çok eğlendiğimiz bu yolda mutlu mutlu ilerledik. Birkaç rampa da tırmandık.

Güne ait son fotoğrafı ise kendim ile birlikte dostları çekerek yapıyorum. Buradan sonra İçmeler’e girip toplanmayı bekliyoruz.

İçmeler girişinde bütün ekip toplandıktan sonra hep birlikte hareket ediyoruz. İçmelerin merkezinden geçerek Marmaris’e doğru gidiyoruz. Marmaris’te otelde kalacak olan arkadaşları otellerine bırakıyoruz ve sonra ben ve birkaç arkadaş Velomaris Bisiklete doğru gidiyoruz. Bir süre orada vakit geçirdikten sonra akşam yemekten sonra buluşmak üzere ayrılıyoruz.

Akşam Feyyaz, Oktay Abi, Cihan Abi ve ben sahilde çok güzel vakit geçiriyoruz. Sonra öğreniyoruz ki bütün arkadaşlar mutlu mutlu vakit geçirmişler. Sonrasında arkadaşlar ile buluşarak günümüzü sonlandırmak üzere ayrılıyoruz.

Gün Toplam Km: 52,72 | Ort. Hız: 15,6 | Max. Hız: 66,1 | Bisiklet Kullanma Süresi: 03:22:17

Tur Toplam Km: 82,56 ( Km saatim 26? lastiğe uyumlu olduğu için düzeltemedim, o nedenle az gösteriyor)

2.Gün Harita ve Yükselti Tablosu (Aktur – Marmaris ); Haritayı büyütmek için lütfen üzerine tıklayınız?